Friday, August 5, 2011

Om min blogg kommer att vara på svenska?

Nej, så fort jag har påbörjat mitt liv i usa så kommer denna bloggen skrivas på engelska. Dels beror det på att det kommer kännas mest naturligt för mig, eftersom jag kommer prata engelska dygnet runt. Att skriva inlägg och förklara mitt liv i usa på svenska skulle vrida om det lite. Sedan beror det på att jag är där delvis för att ta min engelska till en ny nivå, det kan jag göra igenom att blogga. Skriva detaljer och föklara mitt liv på ett annat språk :) Sen kanske det är bra för er också? Öva på att läsa engelska? ;)
Det är helt enkelt för min skull, det kanske låter egoistiskt men.. google translate finns ju alltid om det skulle bli jobbigt haha!

1 comment:

  1. Haha, jag kommer att kunna öva på min läsförståelse i engelska genom att läsa i din blogg :D Asbra! (Kanske använder liiiite google translate...)

    /Sandra
    som åt ostbågar med dig år 2004 typ... Om du nu kommer ihåg det, det kanske bara är jag som kommer ihåg en massa random haha :(

    ReplyDelete