Wednesday, November 9, 2011

No words

Gud vad mycket svårare det är att blogga dagligen än vad jag trodde. Har jätte mycket ångest för det, tänk sen när jag vill kolla tillbaka och se vad jag gjort så finns det inga blogginlägg att kolla på. Tråkigt! Ska verkligen försöka att blogga mer.

Den senaste tiden har jag mest gjort vad jag gör dagligen. Skola, läxor, prov, vänner, galen värdfamilj, snackat, sovit. Mina betyg i skolan börjar verkligen bli riktigt bra nu! Ett A i matte liksom, det hade jag aldrig trott! I helgen åkte vi till Fort Wayne, IN, och åt på Outback. Jag blir alltid sjukt mätt när vi är ute och äter. Det är ju inte direkt små portioner.... vi är ju trots allt i usa, vad ska man förvänta sig?
Nästa onsdag så ska jag hålla tal/föredrag till 4 olika klasser i middle school om mig själv, Sverige och hur det är att vara utbytesstudent. Nästa vecka är International Education Week så det är därför jag gör det. Är lite nervös... det är 4 timmar av att snacka, hur ska det gå?! Aja, jag är ju trots foreign här så dom förstår nog ;)

Nu ska jag sova, imorgon är det purple day i skolan. (wear purple to support cancer). Det har vi en gång i månaden, lite gulligt. På torsdag ska vi framföra något med kören inför skolan. Idag vart det typ slagsmål i kören, helt galet! Vart jätterädd.. en av killarna vart typ en av mina favoritkillar haha :( Han är alltid så söt o gullig o idag skrek han som en galning, ska ge han en swedish look imorgon ;)

Puss o kram ifrån Swede in Ohio <3

1 comment:

  1. Åhh vad roligt att läsa! Föredraget kommer du o klara galant! Kram

    ReplyDelete