Thursday, July 21, 2011

PANIC

Börjar bli lite galen nu.... for real. Vad ska jag packa? Hur ska jag hinna med allt innan jag åker? Det är ju bara 25 dagar kvar.. 25!! För en vecka sedan så var det ju 100 dagar kvar?! Nej men, det känns så... det går så himla snabbt.

Jag har dessutom hunnit med att fixa ett Visa-kort, eftersom Maestro inte funkar i usa (hallå, det funkar aldrig så why am I surprised...). Visste ni att i usa så har man ingen fyrsiffrig kod till korten som vi har här i sverige? Gud va skönt ändå, inga siffror att hålla koll på.. haha ;) Sånt är jag ju jätteduktig på.. :)

Sedan vill jag göra en liten UPPLYSNING till alla er som jag fortfarande inte har haft så mycket kontakt med under sommaren. Ni som vill träffa mig innan jag åker, let me know!! Det är svårt att planera och det finns inte så mycket tid kvar.. så book me up :) Lita på mig, det är rätt så jäkla mycket att tänka på nu, så om jag inte har hållt kontakt med vissa på länge så är det absolut inte meningen!!

xx

4 comments:

  1. Meeen hallå brrrruden! Du har ju inget att oroa dig för och du har en evighet på dej! Jag åker ju fan om 5 dagar och typ 15 timmar från mitt hus :O

    Och vaadå inte ha maestroooo?????? :O

    ReplyDelete
  2. Jag vet det är craaaazy! Kommer ju ha psykbryt när det är 5 dagar kvar....... :(

    Om du har ett vanligt Maestrokort så funkar det inte i usa.. Du måste ha ett Visakort, så fixa det!! För dom på banken sa att det är svårt att få ett kort i usa, eftersom bankerna inte vill ge "utlänningar" kontokort eller nått sånt.. haha

    ReplyDelete
  3. Men på min bank sa dom att man kunde ha sånt ica maestro ju :O För vanligt visa har jag ju redan har jag haft i flera år, men dom sa att det kostar massa extra med det, så att man skulle ha maestro för ungdomar istället för att det va helt gratis

    ReplyDelete
  4. Maestro funkar inte i usa alls, dock när du ska ta ut pengar i usa med Visakortet så kostar det runt 35 kr vid varje uttag. Så då ska man ta ut mycket ist för lite hela tiden där. Men maestro funkar inte, det påpekade dom så det va därför jag fixade ett visakort! :) maestro funkar inte ens överallt i sverige ;)

    ReplyDelete